Preguntas frecuentes (FAQ)
Truca gratis al
900 250 900
de dilluns a diumenge
T'ajudem

Resolem tots els teus dubtes

Tens cap dubte sobre el servei Bluespace?
Explora les nostres preguntes freqüents per trobar la resposta que cerques.
  • Encara no tinc accés a l’àrea de client, com em dono d’alta?

    Si encara no tens accés a l’àrea de clients de Bluespace, entra a https://my.bluespace.eu/new-user i omple el formulari per sol·licitar el teu registre; un cop completat, rebràs les teves credencials per accedir al teu espai privat, on podràs consultar el teu traster i codi d’accés, descarregar factures i contractes, actualitzar el mètode de pagament, modificar el teu codi i gestionar les teves quotes.

  • Com accedeixo a la meva àrea privada de clients?

    Per accedir a la teva àrea privada de clients a Bluespace, entra a https://my.bluespace.eu/, introdueix el teu usuari (correu electrònic registrat) i contrasenya; des d’allà podràs consultar el teu traster i codi d’accés, descarregar factures i contractes, actualitzar el mètode de pagament, modificar el teu codi i gestionar les teves quotes.

  • Com puc llogar un traster?

    Pots llogar un traster de manera ràpida i senzilla trucant gratuïtament al 900 250 900, de dilluns a diumenge, o visitant qualsevol dels nostres centres.

  • Què necessito per contractar un traster?

    Només necessites un document d’identitat vàlid i un mètode de pagament acceptat (targeta de crèdit/dèbit o domiciliació bancària).

  • On puc veure els preus dels trasters?

    El preu del traster dependrà de lespai que necessiti, el centre que desitgi i la seva localització dins de les instal·lacions. El millor és que visiteu el vostre centre més proper o contacteu amb els nostres assessors al 900 250 900 i us prepararem un pressupost adaptat a les vostres necessitats d’espai.

  • S’encarregarà Bluespace de portar les meves coses fins al meu box?

    A Bluespace disposem d’un servei de mudança, però és un servei addicional i no està inclòs dins del preu del traster. Si vols sol·licitar un pressupost per portar o treure les teves coses del traster podeu consultar-ho amb el responsable del vostre centre o emplenant el següent formulari

  • Necessito saber com arribar a un centre

    Localitza el teu centre Bluespace fent clic aquí. A la fitxa del teu centre, podràs trobar l’adreça, els horaris d’atenció al client i les indicacions de com arribar-hi.

  • Necessito canviar de box Què he de fer?

    No hi ha cap problema, a Bluespace podeu canviar l’espai segons les vostres necessitats. Per consultar la disponibilitat has de contactar directament amb el teu centre trucant al 900 251 900.

  • Puc accedir al meu traster les 24 hores del dia?

    El nostre horari d’accés estàndard és de 07:00 h a 22:00 h els 365 dies de l’any, però si necessites altres hores d’accés tenim la solució. Sol·licita-ho en el moment de la contractació o, si ja ets client, contacta amb el teu assessor Bluespace.

  • Vull fer un suggeriment

    Ens encanta escoltar els nostres clients i aprendre dels seus suggeriments! Pots escriure’ns a través d’aquesta pàgina

    https://www.bluespace.es/atencion-al-cliente-y-consultas

Necessites ajuda?
Truca'ns GRATIS de dilluns a divendres de 9h a 20h, dissabtes de 10h a 20h i diumenges d'11h a 20h.
900 250 900
O si ho prefereixes et truquem nosaltres ara
Al fer clic acceptes la política de privadesa de Bluespace
Si ja ets client truca al 900 251 900
Tancar

Aconsegueix un pressupost immediat
i un descompte de fins a un

Et truquem ara

*Al fer clic acceptes la política de privadesa de Bluespace