Resolem tots els teus dubtes
Explora les nostres preguntes freqüents per trobar la resposta que cerques.
-
Encara no tinc accés a l’àrea de client, com em dono d’alta?
Si encara no tens accés a l’àrea de clients de Bluespace, entra a https://my.bluespace.eu/new-user i omple el formulari per sol·licitar el teu registre; un cop completat, rebràs les teves credencials per accedir al teu espai privat, on podràs consultar el teu traster i codi d’accés, descarregar factures i contractes, actualitzar el mètode de pagament, modificar el teu codi i gestionar les teves quotes.
-
Com accedeixo a la meva àrea privada de clients?
Per accedir a la teva àrea privada de clients a Bluespace, entra a https://my.bluespace.eu/, introdueix el teu usuari (correu electrònic registrat) i contrasenya; des d’allà podràs consultar el teu traster i codi d’accés, descarregar factures i contractes, actualitzar el mètode de pagament, modificar el teu codi i gestionar les teves quotes.
-
Com puc llogar un traster?
Pots llogar un traster de manera ràpida i senzilla trucant gratuïtament al 900 250 900, de dilluns a diumenge, o visitant qualsevol dels nostres centres.
-
Què necessito per contractar un traster?
Només necessites un document d’identitat vàlid i un mètode de pagament acceptat (targeta de crèdit/dèbit o domiciliació bancària).
-
On puc veure els preus dels trasters?
El preu del traster dependrà de lespai que necessiti, el centre que desitgi i la seva localització dins de les instal·lacions. El millor és que visiteu el vostre centre més proper o contacteu amb els nostres assessors al 900 250 900 i us prepararem un pressupost adaptat a les vostres necessitats d’espai.
-
S’encarregarà Bluespace de portar les meves coses fins al meu box?
A Bluespace disposem d’un servei de mudança, però és un servei addicional i no està inclòs dins del preu del traster. Si vols sol·licitar un pressupost per portar o treure les teves coses del traster podeu consultar-ho amb el responsable del vostre centre o emplenant el següent formulari
-
Necessito saber com arribar a un centre
Localitza el teu centre Bluespace fent clic aquí. A la fitxa del teu centre, podràs trobar l’adreça, els horaris d’atenció al client i les indicacions de com arribar-hi.
-
Necessito canviar de box Què he de fer?
No hi ha cap problema, a Bluespace podeu canviar l’espai segons les vostres necessitats. Per consultar la disponibilitat has de contactar directament amb el teu centre trucant al 900 251 900.
-
Puc accedir al meu traster les 24 hores del dia?
El nostre horari d’accés estàndard és de 07:00 h a 22:00 h els 365 dies de l’any, però si necessites altres hores d’accés tenim la solució. Sol·licita-ho en el moment de la contractació o, si ja ets client, contacta amb el teu assessor Bluespace.
-
Vull fer un suggeriment
Ens encanta escoltar els nostres clients i aprendre dels seus suggeriments! Pots escriure’ns a través d’aquesta pàgina
