Preguntas frecuentes (FAQ)
Truca gratis al
900 250 900
de dilluns a diumenge
Et truquem ara
Et truquem ara
Al fer clic acceptes la política de privadesa de Bluespace
o truca'ns gratis al 900 250 900
Contactar per WhatsApp
Contacta'ns per WhatsApp

Resolem tots els teus dubtes

Tens cap dubte sobre el servei Bluespace?
Explora les nostres preguntes freqüents per trobar la resposta que cerques.
  • No recordo la meva clau d’accés o box

    Accedeix a la teva àrea privada de clients al Blue Portal i podràs consultar tota la informació referent al teu Bluespace (nombre de traster, codi d’accés i dades de contacte del teu centre Bluespace). Si encara no hi teniu accés, podeu sol·licitar-ho al responsable del vostre centre Bluespace.

  • Necessito una còpia de les meves factures

    Accedeix a la teva àrea privada de clients al Blue Portal i podràs consultar i descarregar totes les factures. Si encara no hi teniu accés, podeu sol·licitar-ho al responsable del vostre centre Bluespace.

  • Amb quanta antelació he de donar de baixa el meu traster?

    Si has pres la decisió i ja no necessites més el teu espai a Bluespace, hauràs d’avisar amb 15 dies d’antelació al responsable del teu centre, bé trucant per telèfon al 900 251 900 o emplenant el següent formulari

  • Necessito saber com arribar a un centre

    Localitza el teu centre Bluespace fent clic aquí. A la fitxa del teu centre, podràs trobar l’adreça, els horaris d’atenció al client i les indicacions de com arribar-hi.

  • Necessito una còpia del meu contracte

    Per sol·licitar una còpia del teu contracte has de sol·licitar-ho directament al teu centre trucant al 900 251 900.

  • Necessito aclariment d’un cobrament/facturació

    Per a qualsevol incidència sobre cobrament o facturació pots contactar amb el teu centre trucant al 900 251 900.

  • Necessito canviar de box Què he de fer?

    No hi ha cap problema, a Bluespace podeu canviar l’espai segons les vostres necessitats. Per consultar la disponibilitat has de contactar directament amb el teu centre trucant al 900 251 900.

  • Vull fer un suggeriment

    Ens encanta escoltar els nostres clients i aprendre dels seus suggeriments! Pots escriure’ns a través d’aquesta pàgina

    https://www.bluespace.es/atencion-al-cliente-y-consultas

  • S’encarregarà Bluespace de portar les meves coses fins al meu box?

    A Bluespace disposem d’un servei de mudança, però és un servei addicional i no està inclòs dins del preu del traster. Si vols sol·licitar un pressupost per portar o treure les teves coses del traster podeu consultar-ho amb el responsable del vostre centre o emplenant el següent formulari

  • On puc veure els preus dels trasters?

    El preu del traster dependrà de lespai que necessiti, el centre que desitgi i la seva localització dins de les instal·lacions. El millor és que visiteu el vostre centre més proper o contacteu amb els nostres assessors al 900 250 900 i us prepararem un pressupost adaptat a les vostres necessitats d’espai.

Necessites ajuda?
Truca'ns GRATIS de dilluns a divendres de 9h a 20h, dissabtes de 10h a 20h i diumenges d'11h a 20h.
900 250 900
O si ho prefereixes et truquem nosaltres ara
Al fer clic acceptes la política de privadesa de Bluespace
Si ja ets client truca al 900 251 900
Tancar

Aconsegueix un pressupost immediat
i un descompte de fins a un

Et truquem ara

*Al fer clic acceptes la política de privadesa de Bluespace