Contacte
Tens cap dubte sobre el servei Bluespace? Explora les nostres preguntes freqüents per trobar la resposta que cerques.
Atenció comercial
Si encara no ets client de Bluespace i tens algun dubte truca’ns gratis o bé et truquem nosaltres.
Dilluns a diumenge de 10h a 20h
O si ho prefereixes et truquem nosaltres ara
Atenció al client
Si ja ets client de Bluespace i tens alguna consulta sobre el servei, truca’ns gratis
Dilluns a divendres de 10h a 19h
Responem les teves preguntes
-
Amb quanta antelació he de donar l’avís de sortida?Hauràs de donar l’avís de sortida 15 dies abans. Si heu contractat un traster de 20m2 o més, ens haureu de notificar la vostra sortida 30 dies abans d’aquesta.
-
Necessito saber com arribar a un centreAl contractar el nostre servei rebràs un correu electrònic amb tot el detall de la ubicació del teu traster. També pots preguntar-li al Store Manager del teu Bluespace, que t’ajudarà a ubicar-lo amb molt de gust.
-
On puc veure els preus dels trasters?Els preus dels nostres trasters varien en funció de la mida i el tipus de necessitat d’espai que requereixi el nostre client. Per aconseguir l’opció que millor s’ajusti al vostre pressupost i ubicació us convidem a trucar de manera gratuïta al 900 250 900, també podeu omplir el nostre formulari de contacte.
Envia’ns la teva pregunta
Envia’ns la teva consulta i et respondrem com més aviat millor dins les següents 24 h.